środa, 19 listopada 2014

Rosy Cheek już dostępna!

Co prawda do sklepiku trafiła wczoraj, ale komputer, a raczej przeglądarka została pozbawiona życia (przeze mnie, ech, a tak uważam, tak się staram), więc donoszę dziś:).

Przetestowana dzielnie, przez cudowne dziewczyny (dziękuję i ściskam mocno!) jest dostępna o tu:

Pozwolę sobie bez pytania (Magda prawda, że mogę?) pokazać Wam wersję w zieleni, wykonaną przez Magdę z bloga 0kruch.blogspot.com. Jak Wam się podoba taka wersja kolorystyczna? Myślę, że Magda jest stworzona do zieleni...:)
 

Pozdrawiam i życzę miłego dziergania!
Marzena

edit: Zapraszam też na spotkanie, które odbędzie się w sobotę we Wrocławiu. Godzina 16:00, Bema Cafe. Więcej informacji tu: facebook :).

18 komentarzy:

  1. Absolutnie śliczna!!! Niezwykła, urocza!!! Każda jedna! Zakolejkowuję i to będzie moja pierwsza dziergana sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u Chmurki też kupimy wzorek?
    pleeeeease :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabilu. No dobra! Biorę się do pracy:) Mam nadzieję, że uda mi się niedługo wystawić w sklepie wzory:)

      Usuń
    2. super !!! czekam zatem :)

      Usuń
    3. Może być w Chmurce nawet po angielsku
      plis :)
      Beata

      Usuń
  3. śliczna!!! Taka delikatna a inna od różowej
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne!!!
    Aż żałuję że moja figura nie pozwala nosić mi tego fasonu sukienek:(
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór już mam :) Teraz tylko trzeba pomyśleć o jakiejś pięknej niteczce i zabierać się do pracy :) Ta zielona wersja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wzór! Uwielbiam, od pierwszego wejrzenia. Wersja różowa jest urocza, zielona zupełnie inna, każda piękna. Świetne :) No i oczywiście piękne sesje zdjęciowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda w zieleni przepięknie! Naprawde urokliwa sukienka, szkoda ze teraz nie mam na nia chwili.

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNOŚCI!!! I tyle w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki prześliczne :) Obie, chociaż ja uwielbiam zieleń i to własnie tą jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już tak nachwaliłam ten wzór, że nie wiem co jeszcze moge powiedzieć... Chciałabym miec sukienkowe nogi, wtedy zrobiłabym ją od razu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Marzenko,
    sukienka śliczna!!! czy wzór jest dostępny w j.polskim?
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Magda jest stworzona do zieleni, a Ty do projektowania.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, cudna sukienka i cudna Magda w niej :)))

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.