niedziela, 23 listopada 2014

Magic Cowl

Tylko komina brakowało mi do kompletu. Jakiś czas temu zrobiłam czapkę i rękawiczki - Magic Wildflower. Postanowiłam nie robić komina takim samym wzorem co resztę, ale nie chciałam gładkiego ściegu. Znalazłam wzór Honey Cowl - dostępny za darmo na Ravelry - a raczej nie znalazłam, tylko pamiętałam, że taki istnieje. Jest bardzo popularny, ładny, nieprzesadzony. Wzór, jakim się go robi, jest na tyle neutralny, że pasuje do wzoru na czapce, ale będzie też pasował do każdej innej. A przynajmniej tak mi się zdaje:).

Zdjęcia nie na mnie, bo dziś wyjątkowo nie czułam się na siłach by być fotografowaną, coś samopoczucie nie te. Jakiś kaszel, jakiś ból głowy...

Jest średnio długi, tak akurat na podwójne owinięcie wokół szyi. Robiłam podwójną nitką Dream in Color Jilly, w kolorze Victoria i zużyłam w sumie 2 motki (zostały maluteńkie kuleczki), na drutach 5 mm. Zamiast 220 oczek, nabrałam 240. Jakoś tak jestem dziwnie zaprogramowana, że nie pozwalam się dotykać w szyję, nikomu i niczemu (co za okropne uczucie!), więc mój komin nie mógł mnie za bardzo uciskać. Mimo wszystko nie lubię jak mi wieje zimą, ale potrafię pogodzić jedno z drugim:).
Zdjęcia bez rewelacji, ale widać chociaż, że wzór jest dwustronny. I z jednej i z drugiej strony mi się podoba.
Obecnie na drutach Vector, wymarzony szal w wymarzonych kolorach. Chciałam, żeby był jak najbardziej podobny do węższego oryginału. Wybrałam takie kolory:

Chwilowo "małe" projekty, ale za kilka dni biorę się za sweter. Męski sweter.
Pozdrawiam, Marzena.

41 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł i ja myślę że wpasuje się w komplecik rewelacyjnie .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przymierzone, zatwierdzone, noszone, uwielbiane!:)

      Usuń
  2. Nie dziwię Ci się, bo Vector ma w sobie to coś :) Jednocześnie dołączam do Ewy - komin wpasuje się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wloczka na komin przepiekna, juz wiem co nastepnym razem u chmurki kupie ;)
    scieg komina tez bardzo mi sie podoba, nie widzialam takiego do tej pory
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścieg bardzo prosty i wdzięczny. Ciut dziurawy, ale jak się owinie dwa razy to nic nie wieje:)

      Usuń
  4. Piękny komin... ciekawy ścieg i ten kolor! - ale mnie najbardziej intryguje jak udaje Ci się pogodzić wrażliwość szyi z wrażliwością na zimno, bo ja też tak mam, ale z tym pogodzeniem to mi nie wychodzi...:)
    Vector jakiś czas temu wpadł mi w oko, piękny projekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, czy to szalik, czy to komin, zawsze robię tak samo. Nie dociskam szalika do szyi, tylko tworze wokół szyi taką przestrzeń. Szalik sięga do brody, o brodę zahacza. Więc z góry nie wieje. A reszta bez zmian:). Gdyby do brody nie sięgał nie byłoby zbyt ciepło, ale i tak wolę zimno niż dotykanie szyi!:)

      Usuń
  5. Pani Marzeno , jaka to włóczka i kolor obok żółtego ? Różowe to coś?
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki orzechowy brąz. Włóczka do Jawoll firmy Lang:)

      Usuń
  6. Komin cudowny, idealny! Jakby robiony pode mnie ;) Dylematy szyjne też doskonale rozumiem :D
    A Vectora jestem bardzo ciekawa bo coś w sobie ma do tego stopnia, że nawet nie potrafię stwierdzić czy mi się podoba czy niekoniecznie...
    Pozdrawiam gorąco i życzę, żeby się kaszel w gorsze zło nie przerodził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczny komplet, przyda się bo temperatura zaczęła spadać. Bardzo mi się podoba. Kolory są bajeczne;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Paskudztwo!!!!!
    Ale wyszło super! Piękny kolor .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)
    No i kolejna warta nauki rzecz - ścieg. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  10. I teraz znów ta Victoria mi chodzi po głowie... kolor bajeczny, w kominie wygląda super. A teraz ciekawa jestem tego Vectora :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vector się dzierga, sama jestem ciekawa czy wyjdzie jak należy...:)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy wzór, cały komplet bardzo mi się podoba, ale Marzenia! Jeśli ten kolor w realu jest taki jak na moim ekranie, to ja go chcę! !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komin, do wszystkiego będzie pasował. Kolory włóczek fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komin,sama właśnie robię ten sam dla mojej córki,ale wełna niestety nie taka piękna jak Twoja.Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też z radością przebieram rękami i chcę już robić komin, ale najpierw muszę skończyć sweter... Śliczne kolory, a Vector to cudny projekt!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Asiu - tak trzymać, skończyć jedno zanim zacznie się drugie:)

      Usuń
  15. Cudowna włóczka! Kolor jest tak energetyzujący, że aż ma się ochotę założyć takie cudo i przejść się na spacer :)
    A nowy projekt już mnie zżera, włóczki są prześliczne, nie mogę się doczekać efektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet poszłam na taki spacer:) Mięciutko i ciepło było!

      Usuń
  16. bardzo fajny komin ( reszta "zestawu" tez swietna) i fajne zdjecia i nowy naglowek tez bardzo, bardzo... zdradzisz co to za czcionka? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DJB Monkey Scratches się nazywa:) Ale polskich znaków w niej brak, tworzyłam sama.
      Dziękuję pięknie!

      Usuń
  17. wygląda świetnie! szkoda, że nie na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... ale siłą by mnie na zdjęcia nie wyciągnęli. Jak się źle czuję to najlepiej mnie z daleka omijać, nawet stanie przed obiektywem mnie denerwuje:)

      Usuń
  18. Fajny komin. Energetyczne i ciepłe kolorki na zimny czas. Pozdrawiam druciarso!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor! I dziękuję za wzór ;) bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.