poniedziałek, 2 września 2019

Nowa strona, czyli zaczyna być bardzo poważnie :)

Już trzy miesiące minęły od momentu podjęcia przeze mnie szalonej decyzji w sprawie zamknięcia Chmurki i rozpoczęcia pracy jako "pełnoetatowa" projektantka wzorów. Ochłonęłam już i przyzwyczaiłam się do nowej roli, i całą sobą czuję, że to była wyjątkowo dobra dla mnie decyzja. Jestem naprawdę szczęśliwa z tego powodu! Mamy tylko jedno życie, nawet nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak długie ono będzie, i uważam, że powinniśmy robić wszystko co w naszej mocy, by żyć w zgodzie z samym sobą, swoimi potrzebami i marzeniami. Nie wahać się, nie bać zmian, tylko działać! Szkoda czasu!

Moja nowa praca dostarcza mi wiele satysfakcji - czuję, że jestem w swoim żywiole, spełniam się i robię to co kocham najbardziej. 
Wcześniej projektowałam trochę tak z doskoku. Gdy miałam czas i możliwości to dziergałam nowy projekt, spisywałam wzór i puszczałam w świat. Teraz każdy mój dzień pracy krąży właśnie koło tego tematu. Ekstra! Ale to oczywiście jest też sporo pracy i dziś chciałabym Wam pokazać nad czym, między innymi, skupiałam się w ostatnich miesiącach. 

Zanim ruszyłam z tematem, zrobiłam gigantyczną listę rzeczy, które należy wykonać na początku nowej działalności. Oczywiście najważniejszy jest biznesplan i wszystkie kluczowe obliczenia, nad czym nadal muszę pracować, jednocześnie nie wypadając z obiegu i projektując nowe wzory. Oprócz tego tworzyłam samodzielnie swoje miejsce w sieci i właśnie przyszłam się Wam nim pochwalić! :)

Dziś ruszyła moja nowa strona internetowa! Zapraszam Was serdecznie na: www.marzenakolaczek.com


Zależało mi na tym by wygląd tej strony jak najbardziej oddawał klimat moich prac. Główną rolę grają zdjęcia, biel i ukochany róż :) Mam nadzieję, że będzie ona i dla Was czytelna i intuicyjna!

Na mojej stronie znajdziecie przede wszystkim informacje o mnie i mojej pracy! Zapraszam Was do pobuszowania po podstronach :) Możecie zapisać się do newslettera (na dole strony), który ruszy, mam nadzieję, w niedalekiej przyszłości, dowiedzieć się o możliwości współpracy, zapisać do grupy testerek czy przeczytać o wydarzeniach, na których będę lub które sama zorganizuję.
Zakładka "teaching" jest jeszcze w budowie, ale zdradza już co nieco z moich planów... :) Ciekawa jestem czy wzbudzi Wasze zainteresowanie!


W zakładce "o mnie" możecie znaleźć wszystkie linki odsyłające do moich stron. Zapraszam Was do mojej grupy na Ravelry (klik!), gdzie będzie można przeczytać o nowościach, zgłosić błędy, zadawać pytania, pokazywać swoje postępy i projekty wydziergane z moich wzorów i po prostu pogadać o wszystkim i niczym :) Również w języku polskim.

Póki co strona jest dostępna w jednej wersji językowej - po angielsku. Planuję w przyszłości dodać również wersję w języku polskim, ale nie jest to tak proste jak się może wydawać :(

Od dziś, jeśli macie ochotę skontaktować się ze mną, możecie użyć odpowiedniego formularza ze strony lub napisać bezpośrednio na nowy adres e-mail: contact(małpa)marzenakolaczek.com (który staje się od dziś tym oficjalnym, pozostałe nie będą już używane).

Niedługo również wygląd mojego bloga ulegnie zmianie - stanie się spójny ze stroną internetową! Jestem fanką klasycznych blogów, więc oprócz wyglądu nie zmieni się zbyt wiele, ale dodam kilka usprawnień, żeby łatwiej było wyszukiwać interesujące Was posty. Forma, język i nazwa zostaje oczywiście taka jaka jest. To się nigdy nie zmieni!

Proszę mnie nie trzymać w niepewności i koniecznie podzielić się opinią! :) Jestem jej bardzo ciekawa!

Pozdrawiam Was ciepło,
Marzena

12 komentarzy:

  1. Marzenko jak zwykle profesjonalnie i romantycznie! Oczywiście już zapisałam się do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę szkoda bo lubiłam tu zaglądać, ale po angielsku to już odpadam, życzę powodzenia w realizacji nowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież blog zostaje po polsku :) To są dwie osobne strony i zawsze tak będzie. Tu jestem jako ja, a tam jako projektantka :) To moja "wizytówkowa" strona firmowa.

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twojej nowej strony! Pięknie wygląda, jest bardzo dopracowana. Widać, że włożyłaś w jej tworzenie dużo serca, nic nie jest byle jak, tekst przyjemnie się czyta, a piękne zdjęcia wprowadzają w klimat. Do newslettera się zapisałam, do grupy na ravelry dołączyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo zależało mi na wykonaniu przyjemnej w odbiorze strony, więc bardzo mi miło, że tak o niej sądzisz! :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie obejrzałam ale zrobię to dzisiaj i podzielę się opinią. Ojej ale ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak, piękna witryna. Oddaje dokładnie ciebie czyli kolory (pink and natural), szczegół piękna fotografia i kompozycja. Brawo, trzymam kciuki. No i zapisałam się na newsletter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak właśnie miało być, więc chyba się udało:)

      Usuń
  6. Strona śliczna :) Życzę powodzenia w biznesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam miło, jak po Twojemu... Pięknie się urządziłaś i będzie mi bardzo przyjemnie zaglądać na nową stronę. Kolorystycznie klimat jest taki ciepły, taki... tylko się rozsiąść z kawą i delektować :) . Do pięknych fotografii już się przyzwyczaiłam, ale jestem pewna, że na nowych gości będą one działać tak zachęcająco, jak na mnie, kiedy poznałam tego bloga. Treść przekazujesz w swój szczególny, radosny sposób, jakbyś cały czas miała w brzuchu motyle, ja już to chyba kiedyś pisałam z resztą, że odbieram Cię jako dziewczynę, która pomimo, że jest dorosła, nie zatraciła umiejętności cieszenia się taką dziecięcą (ale nie dziecinną) radością. No i właśnie coś takiego odczytuję zarówno na nowej stronie, jak i na tym blogu.
    Już się cieszę na działy związane z kursami i tym podobnymi.
    Ogólnie - jak na mój gust na nowej stronie jest wszystko i to wyczerpująco, ale w niczym nie ma przesady. Ja jestem zachwycona i sądzę, że inni też będą :)

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.