wtorek, 21 lutego 2017

Comfy!

Ci, którzy śledzą Chmurkowego fanpage czy instagrama wiedzą, że obecnie trwa promocja na moje trzy, moim zdaniem, najbardziej przytulaśne swetry! :) Donoszę i tu! Do czwartku włącznie Melanie, Cosy Hubby, Cosy Wifey jak i cała kolekcja The cosiest life ever! jest dostępna 20% taniej. Wystarczy przy zakupie użyć kodu: Comfy. Miłego dziergania!
Przy okazji wspomnę o tym, że obecnie pracuję ciężko i intensywnie nad nową wersją Chmurkowej strony. Przepraszam za wszystkie niedogodności z tym związane! Moja praca nad nią to tylko mała część, bo niestety większość rzeczy muszą wykonać programiści. Ważne jest dla mnie by wszystko działało perfekcyjnie, stąd tak długi okres oczekiwania. Pracy jest wiele, jeszcze trochę do zrobienia, trzymajcie kciuki! 

Dodatkowo testują się moje dwa nowe projekty - Angular, którego już mogliście poznać i jeden tajemniczy projekt!
Z racji natłoku pracy i obowiązków mało mnie tu, tam i wszędzie, ale obiecuję nadrobić zaległości. Już planuję kilka postów, w tym jeden o który pytałyście, czyli parę słów o tym jak się nosi, jak się pierze i czy nadal żyje :) 

Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do pracy!
Marzena

5 komentarzy:

  1. Marzenko, czy te wzory promocyjne są dostępne w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co tylko język angielski! Ciągle brak mi czasu na tłumaczenie :(

      Usuń
    2. Ja z checia przetlumacze.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za propozycję, naprawdę, ale chciałabym zrobić to samemu, by wzory zawsze był w jednym, moim stylu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Rozumiem doskonale:-) Nie ma urazy

      Usuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.