środa, 2 września 2015

Chmurkowy fanpage i kolorystyczne inspiracje

Wełnianomyślowi i chmurkowi przyjaciele - jeśli jeszcze nie zajrzeliście do mnie na Chmurkową stronę na facebooku to zapraszam Was baaaardzo! Często informuję tam o różnych imprezach, chwilowych promocjach i daję cynk o nowych dostawach:). Dodatkowo pokazuję Wasze dzieła z chmurkowej wełny czy zwyczajnie w świecie gadam z Wami o wszystkim - co dziergacie, co ja dziergam, jaka włóczka nada się na jaki sweter, jaki nowy wzór pojawił się w sieci itp. Można tam zadawać łatwo pytania, a ja szybciutko odpisuję! No to co? Wpadacie? :) Klik!
Często też wstawiam kolorystyczne inspiracje - zestawienia kolorów, które w bardziej lub mniej oczywisty sposób pasują do siebie:)
Wpadnij do nas pogadać o kolorach!

4 komentarze:

  1. To zdjęcie i zestawienie moteczków jest bajeczne! Ah jaki by z tego czarodziejski i magiczny żakardzik wyszedł! Śledzę i podglądam facebookowe inspiracje! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pszczoła. Obładowana, zapracowana, super. Nie wiem skąd to zdjęcie, ale jest po prostu cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włóczki i kolory... a ja jestem uczulona na wełnę. Nie będzie włoczki bawełnianej, akrylowej i mieszanek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ze bawełna kiedyś się pojawi, ale akryl na pewno nie - będą jedynie naturalne włókna.

      Usuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.