niedziela, 1 czerwca 2014

Dzierganie pod chmurką, czyli...

...Światowy Dzień Publicznego Dziergania!
Jako że już niedługo nasze małe święto, czas wybrać się na polankę w celu wspólnego dziergania/rozmawiania/podziwiania/zabawiania i co tam jeszcze tylko chcecie!
Proponuję więc 14 czerwca, o godzinie 12:00 spotkać się w jakimś publicznym, miłym wrocławskim miejscu. Wszystko to musicie ze sobą wziąć to coś do picia i przegryzienia, żeby mieć siłę na machanie drutami i niekończące się rozmowy, robótkę, oraz największy jaki świat widział uśmiech na twarzy:).
Obecność obowiązkowa - nie słyszę, żadnych protestów. Liczę na to, że poznam w tą czerwcową sobotę jak najwięcej zarażonych wełnianymi sprawami osób!
Na facebooku utworzyłam wydarzenie (klik), wszyscy chętni (a niechętni jeszcze bardziej) proszeni są o dołączenie. A Ci, co facebooka nie posiadają niech podadzą w komentarzu maila, a ja, jak tylko wszystko się potwierdzi wyślę informację ze szczegółami (gdzie, jak, co).
Każdy mile, nawet bardzo mile widziany. No i generalnie obecność obowiązkowa!

Pozdrawiam, Marzena.

PS. Duża odległość od Wrocławia nie stanowi usprawiedliwienia.

23 komentarze:

  1. Witam,
    chciałabym zapytać o nazwę i kolorystykę (nr) włóczki ze zdjęcia tego precelka na górze - najciemniejszego.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to Jilly Indigo:) Możliwe, że na tym zdjęciu jest jaśniejszy i bardziej jaskrawy niż w rzeczywistości.

      Usuń
  2. Bardzo chcialabym spotkać dziergające koleżanki ale daaaleko do Wrocławia.
    Życzę udanego spotkania.
    pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie może mnie zabraknąć! :) Marzenko, czy Jilly grubością nadaje się na Light Trails? Chodzi za mną ten wzór i chodzi... muszę go w końcu wydziergać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak. Porównałam ją z tą moją wełną, którą użyłam na ten sweter i grubością są takie same:).

      Usuń
  4. Hmm...ja już pracuję nad koleżanką...a nawet dwoma.Bardzo chcę być na tym spotkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. szkoda że do Wrocławia mam ok. 300 km :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak obecność obowiązkowa to trzeba przyjść. Z wielką radością wybiorę się na dzierganie z Chmurką pod chmurką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie,że takie spotkanie się odbędzie,ja jestem z Rudy Śląskiej,może uda mi się kiedyś na takim spotkaniu zawitać.Zachęcę córkę bo ona zna Wrocław tak samo jak swoje rodzinne miasto,studiowała 5 lat we Wrocławiu.Tym razem mi się nie uda"wpaść"bo wnuk ma 4 latka 14-tego i impreza plenerowa będzie,ale urodzinowa.Pozdrawiam i życzę udanego robótkowego spotkania.Sabina

    OdpowiedzUsuń
  8. Na spotkanie proponuję park przy sklepie "edziewiarka". Zaopatrzenie w surowiec to ważny element każdej produkcji:) !!! No i Nadodrze do tego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram w całej rozciągłości :)

      Usuń
    2. Publiczne dzierganie to spotkanie towarzyskie:). Liczy się tylko czas spędzony z dziewiarkami:). Bo to w końcu światowy dzień dziergania publicznego!

      Usuń
  9. W tymże parku Zikusiu będzie się odbywać dzierganie klubu "e-dziewiarki" :) https://www.e-dziewiarka.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=3622:zapraszamy-na-&catid=5:news

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę... nawet nie mam ekstremalnie daleko, ale grafik zajęć zapełniony... Spróbuję, może się uda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko do Wrocławia niestety nie pojadę wtym dniu:( ale na pewno będę dziergać w miejscu publicznym /jak zawsze, gdy czekam na córkę/ robótki tworzone są w szkole muzycznej:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cholipcia, a ja we Wrocławiu będę dopiero 2 tyg po tym wydarzeniu ;-)

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.