poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Test - Secret of Life

Moi mili! Mam już komplet testerek - ogromnie Wam dziękuję za każde zgłoszenie! :)

Zgodnie z zapowiedzią pojawia się post informujący o testach! :) Praca nad wzorem już za chwilę będzie skończona, więc to idealny moment by się do Was odezwać. Dla przypomnienia pokazuję projekt, który będziemy testować:
 
 

Jeśli macie ochotę poczytać i zobaczyć więcej, to zapraszam was o tu: klik!
Teraz już tylko pozostało przedstawić Wam wszystkie niezbędne informacje o swetrze oraz testach. Proszę zapoznajcie się z nimi dobrze - mam nadzieję, że nie zapomniałam o niczym istotnym:
  1. Secret of Life dziergany jest z Alpacino DK, w kolorze Feather Pillow. Do testów oczywiście można użyć dowolnej włóczki, z której osiągnięcie taką samą próbkę (ściegiem gładkim) jak ja: 22 oczka x 34 rzędy - 10 cm x 10 cm. Używałam drutów 4 mm. Wymiary podane są po blokowaniu próbki.
  2. Dostępne rozmiary: XS (S, M, L) XL, a odpowiadają im następujące wymiary swetra w biuście: 100.5 (108, 115.5, 123) 130 cm. Sugerowany luz to 18- 25 cm
  3. Zużycie wełny: 1170 (1305, 1440, 1575) 1710 metrów włóczki grubości DK.
  4. Test ruszy 23 kwietnia i potrwa do 23 czerwca (dwa pełne miesiące).
  5. Większość instrukcji we wzorze przedstawionych jest za pomocą schematów, poprzedzonych słownym wytłumaczeniem lub słowną instrukcją uzupełniającą.
  6. Modyfikacje, ze względu na złożoność wzoru, nie są dozwolone (chyba, że wyrażę na to zgodę). Oczywiście wszelkie sugestie jak najbardziej tak! Proszę weźcie to pod uwagę przy zgłaszaniu się. Jeśli chciałybyście wydziergać ten sweter, ale zmieniając to i owo, to proszę poczekajcie na gotowy wzór:).
  7. Wymagane umiejętności: dzierganie w okrążeniach, podnoszenie oczek, rzędy skrócone, zszywanie (ramion), warkocze, rozumienie schematów, rozumienie instrukcji słownych.
  8. Wzór oraz test jest w języku angielskim i znajomość tego języka (przynajmniej na dziewiarskim poziomie:)) jest wymagana. Do testów zawsze dołączają dziewczyny innych narodowości. Komunikujemy się więc między sobą w języku angielskim. Stworzę grupę na Facebooku, do której zaproszę testerki i tam będziemy mogły wymieniać się informacjami, pokazywać postępy czy zadawać pytania.
  9. Do testów zgłosić się można wysyłając do mnie maila na adres: welnianemysli@gmail.com, podając rozmiar, którym jesteście zainteresowane. Bardzo proszę Was o wysyłanie zgłoszeń wyłącznie na ten adres, ułatwi mi to organizację i sprawi, że nikogo nie pominę. Niestety zazwyczaj dostaję zgłoszenia na trzy różne adresy mailowe, w dwóch miejscach na Facebooku, na blogu i na Instagramie. Więc naprawdę pięknie Was proszę! :) Ciężko to ogarnąć i spamiętać, więc odpowiem wyłącznie na maile pod tym adresem.
Wybaczcie mi ten służbowy ton, ale myślę, że jasne określenie zasad jest po prostu istotne dla dobrej współpracy :) Jeśli nie jesteście pewni czy poradzicie sobie ze wzorem, lub czy wyrobicie się w określonym terminie, proszę poczekajcie na gotowy wzór. Za każde Wasze zgłoszenie z góry pięknie dziękuję!!! 

Pozdrawiam Was ciepło! I obiecuję odezwać się wkrótce :) Mam trochę do pokazania i opowiedzenia.
Marzena

9 komentarzy:

  1. Takie swetry pięknie wyglądają nie tylko gdy są nowe, także po wielu latach przyciągają wzrok. Klasyka nigdy się nie nudzi💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Mam warkoczowy sweterek z golfem od prawie 20 lat i nadal go zakładam :-)

      Usuń
  2. Kolejna piękność w szlachetnym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne określenie zasad jest jak najbardziej konieczne :) Jest taka grupa na Ravelry https://www.ravelry.com/groups/free-pattern-testers z bardzo ostro określonymi i przestrzeganymi (!) zasadami. Moderatorki wyłuskają każdą spóźniającą się testerkę i inne niedociągnięcia. Najpierw te zasady wydawały mi się za bardzo naciągane, ale w trakcie pracy okazało się, że tylko tak da się utrzymać porządek.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja Marzenko poczekam na wzór, bo chętnie zrobię, ale z modyfikacją dekoltu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu nic, a od dwóch miesięcy kilka razy dziennie zaglądałam na bloga, czy jest ogłoszenie... :( To się nazywa pech popularnego rozmiaru. Jedni testują non stop, ja się jeszcze nigdy nie załapałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi! Otrzymałam ogrom zgłoszeń, za co bardzo dziękuję! Co do popularnych rozmiarów - mam swoją stałą grupę testerek, którą oczywiście przyjmuję w pierwszej kolejności. Dziewczyny mają już spore doświadczenie i lubię z nimi współpracować.

      Usuń
  6. Och, jaki piękny sweter. Uwielbiam kombinacje warkoczy w dzianinach.

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.