wtorek, 20 czerwca 2017

Krok pierwszy, drugi i część trzeciego

Tak jak obiecałam wpadłam zdać relację z tego jak się dzierga Find Your Fade i pokazać jak moje kolorowe motki wyglądają w formie oczek. Na bieżąco pokazuję co tam u mnie na facebooku (klik!) i instagramie (klik!). 
Oczywiście czym dalej zagłębiam się we wzór, tym wolniej mi idzie. Liczba oczek rośnie nieubłaganie, nie ma na to rady. Póki co mam ich około 200, nawet nie czytam ile będzie na końcu :)

Krok pierwszy to zieleń - singiel, delikatny i bardzo podobny do Milisa. Ten krok wykonałam błyskawicznie!


Drugi krok to merynos, przyjemnie skręcony, w rustykalnym melanżu różu, zieleni, beżu i odrobiny brzoskwini. Bardzo podoba mi się to delikatne przejście między kolorami... nie widać żadnych pasków.


Teraz jestem w trakcie przerabiania beżowego motka - to również merynos, ale mocniej skręcony. Podczas dziergania tego koloru najwięcej musiałam pruć. Nie przez wzór czy wełnę. Przez nieuwagę po prostu. Ciągle robiłam coś nie tak, ale może tłumaczyć mnie wyjazd i dzierganie w pociągu. Może, ale nie musi :)
 

Jako że używam sześciu kolorów zamiast siedmiu, przedłużam trochę każdą sekcję i w innych miejscach robię mieszanie kolorów.

Przy okazji wariuję okropnie, bo nie mam pojęcia jakie bazy wziąć na start! Każda jest cudna, każda ma swoje zalety! Nie potrafię podjąć decyzji, zróbcie coś ze mną!

Na koniec Chmurkowe info:
wszystkie produkty i wzory w sklepiku są o 10% tańsze! Wystarczy tylko użyć kodu "chmurka" przy podsumowaniu zamówienia :) klik! Miłego dziergania!

Lecę dziergać dalej - kolejny kolor to drugi, tym razem delikatnie różowy melanż. Bardzo jestem go ciekawa.

Pozdrawiam Was ciepło,
Marzena

12 komentarzy:

  1. Wyborne połączenie kolorów, powiedziałabym nawet, że smaczne. Kojarzy mi się z ananasem. Życzę wytrwałości w dzierganiu coraz większej liczby oczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne skojarzenie! :) Dziękuję Ci! Wytrwałość się przyda, już jest całkiem nieźle...:)

      Usuń
  2. Piękne - już się nie mogę doczekać następnego koloru.
    Pozdrawiam Emilia
    PS - ustawiam się w kolejce do sklepiku po Twoje farbowanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie te kolory razem wyglądają, przejścia między jedbym a drugim kolorem są idealne
    Co do dziergania coraz większej ilości oczek to życzę wytrwałości, ja mam właśnie 474 oczek na drutach, nigdy tyle nie miałam, ale jest lepiej niż myślałam, chociaż okrążenia troszkę się dłużą
    Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 474?! O ludzie, brzmi... imponująco :) A co dziergasz?

      Usuń
    2. Robię sweter, właściwie to kardigan, lekko luźny z dopasowanymi rękawami. Te 474 oczka to wszystkie oczka jakie nabrałam wzdłuż krawędzi wszystkich (dół, boki, dekolty) i robię ściągacz fishermanem, dłuży mi się, już bym chciała skończyć, niby zostało jakieś 10 rzędów ale przy tej pogodzie więcej czasu spędzam na placu zabaw niż przy drutach ;)
      Wiola

      Usuń
  4. Wspaniale to wygląda! To w tym projekcie będą wełny wyłącznie przez Ciebie farbowane? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) Testuję swoje bazy i kolory. Find your Fade jest jak znalazł na takie próbowanie.

      Usuń
  5. Coraz bardziej chcę sweter w kolorze nr 2 :D Najlepiej sweter Twojego projektu, tak do kompletu :P
    Ale obawiam się, że farbowanki będą się tak szybko wyprzedawać, że nie zdążę się dobić w odpowiednim momencie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będę musiała coś na tan kolor obmyślić :)
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  6. Pięknie to skomponowałaś:) Kolorki cudne, gratuluję pomysłu i wytrwałości! Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.