sobota, 10 grudnia 2016

Przedświąteczna dostawa

Dzień dobry z rana! Dostałam wczoraj karton z cudną zawartością. Za każdym razem, jak dotykam Fino, jestem tak samo zaskoczona tym, jakie jest miękkie. Jak tak patrzę na nie wszystkie to najchętniej przemilczałabym fakt, że jest dostawa i schowała je w szafeczce, dla siebie. Na szczęście moja rozsądna strona ma decydujący głos!
Wpadłam więc donieść tym, którzy czekają na Chmurkowe kaszmiry, że Fino właśnie zostało uzupełnione. Mam dla Was również nowy, ciapkowy (czy to ma polską nazwę?:)) limitowany kolor (klik!)

Wrzuciłam też do sklepiku 7 nowych zestawów markerów i uzupełniłam kilka już Wam znanych - klik! Mój ulubiony, Yennefer:
Przypominam jeszcze na koniec o darmowej dostawie od 100 zł i pozdrawiam Was ciepło! Miłego dnia!
Marzena

2 komentarze:

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.