poniedziałek, 28 lipca 2014

Słońce zdecydowanie dobrze na mnie działa

Nie ma mnie i nie ma. Wakacjuję pełną parą, więc ile się da, omijam komputer z daleka. Codziennie jedziemy na kilka godzin na plażę, opalamy, dziergamy, lenimy, Mateusz dzielnie pływa w lodowatej (wyjątkowo:() wodzie, która chyba postanowiła w końcu się ciut ocieplić. Jednym słowem - cudownie! 
Tak sobie siedziałam w słońcu, machałam drutami i myślałam. Nad tym jak miło tak polenić się, opalić, odpocząć. Myślałam też o tym, że za niedługo zacznę jesienno-zimowe akcesoria i sweterki dziergać (bo jak nie teraz to nigdy) z włóczek grubych i puchatych. I tak nagle wpadł mi do głowy pewien pomysł! Jako że nie mogę Was tu wszystkich do Ustki zwieźć, a podzielić się moim szczęściem było by naprawdę miło, i jako że chętnie popatrzyłabym co Wy  na te zimne dni dziergacie, postanowiłam mocno obniżyć ceny wełnianych włóczek firmy Drops! A żeby Wam się łatwiej i milej dziergało! A co! Promocja trwać będzie aż nie ogłoszę jej końca (z tygodniowym wyprzedzeniem:)).

http://uchmurki.pl/klient/uchmurki.pl/drops-category


Donoszę też, że sukienka już prawie, prawie. Ale nawet jak skończę w Ustce, to dopiero po 3 sierpnia coś napiszę, bo nie mój komputer, to zły komputer! Jak się przywiążę do kogoś/czegoś to już koniec:).

Pozdrawiam Was ciepło!!!

4 komentarze:

  1. Ja też tak mam z komputerem, na innym niż Mac nie napiszę słowa, no nie potrafię! :)
    Odpoczywaj wełniaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może to i lepiej? Przynajmniej spędzam wakacje jak trzeba, bez komputera:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  2. powodzenia...bede wpadać i podglądać...czy to ja sprzed 30 lat??...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, bardzo mi zależy na wełnie Drops Polaris, ale ceny w internecie są wysokie :/ i bardzo mały wybór kolorów, może bys mogła mi pomóc albo doradzić gdzie mogłabym taką dostać?
    Będę wdzięczna.
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.