środa, 16 maja 2018

Lea

Z przyjemnością donoszę, że opublikowałam właśnie wzór na mój najnowszy projekt Lea! Jupi!

Lea dzierga się sama i podczas testów zostało to udowodnione :) Niektóre testerki pobiły mój rekord i wydziergały swoją wersję w tempie przyprawiającym o zazdrość! A wydziergały je pięknie, o czym możecie się przekonać same klikają o tu, tu: klik!

Tak podpasywał mi ten krój i wzór, że już prawie kończę drugą wersję i mam nadzieję, że za kilka dni się nią pochwalę :) Zdjęcie nieaktualne, obecnie robię już drugi rękaw.

Jeśli tylko macie ochotę na niewielki, romantyczny i kobiecy sweterek, zapraszam Was do mojego sklepiku na Ravelry (klik!) lub na stronę Chmurki (klik!). Wzór jest dostępny w języku polskim i angielskim.

Więcej o Lea przeczytacie w tym poście - klik! 

Pozdrawiam Was serdecznie,
Marzena

12 komentarzy:

  1. To jest naprawdę przepiękny sweterek!!! coraz częściej myślę o jedwabnej wersji z krótszymi rękawami. Kolejny udany projekt:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet jedwab już jest! :)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Właśnie kupiłam wzór, by zrobić sweterek córce. Jedwab jednak odpada ze względów poglądowych ( cokolwiek to znaczy - córka jest wege ) Zastanawiam się, co w zamian?

      Usuń
    3. Na pewno wełna będzie dobra - czy to merynos, czy alpaka. Widziałam też bawełnianą wersję! Wyglądała super :)

      Usuń
  2. Wczoraj kupiłam, nie mam kompletnie pojęcia w jakim kolorze zrobić ten sweterek ale musiałam go mieć, mam nadzieję że mnie szybko natchnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ładnym! :) Chętnie służę pomocą przy tym trudnym wyborze.

      Usuń
  3. A gdzie można zobaczyć jak inni zrobili ten sweterek? Bo na Ravelry widzę tylko opis wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba być zalogowanym na Ravelry by móc przeglądać projekty :)

      Usuń
    2. Ale super, już widzę :) chyba się nauczę pisać wzory! To musi być strasznie fajne widzieć, co inni zrobią z Twojego pomysłu :)

      Usuń
  4. Piękny ten sweterek ja jeszcze nie robiłam od góry ale kiedyś trzeba spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny sweterek ! Ja też nie robiłam jeszcze sweterka od góry.A tu widzę,że od góry można zacząć bez tych raglanów ,przy których trzeba liczyć oczka.Muszę wreszcie spróbować !

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.