piątek, 20 maja 2016

Wyprzedaż i malutki projekt

Mam dla Was małe Chmurkowe ogłoszenie!

Jako że w najbliższym czasie nie ma najmniejszych szans na nowe zamówienia od Dream in Color, postanowiłam urządzić wyprzedaż pozostałych u Chmurki motków tej firmy. Niestety transakcje w dolarach amerykańskich stały się dla nas mało korzystne. Przykro mi, zwłaszcza, że to pierwsze włóczki jakie u Chmurki zagościł i które polubiliście! Liczę na to, że dolar kiedyś odpuści i wrócą, a w raz z nimi inne amerykańskie, które już mam na oku! A nawet one mają na oku mnie:) Trzymam więc kciuki i zapraszam Was do sklepu, gdzie czekają na Was duże promocje! :) Klik!
Promocje ważne do wyczerpania zapasów.

A na koniec pochwalę się, że skończyłam kolejny projekt! Ha! No dobra, żaden to wyczyn, bo projekt jest malutki i słodziutki :) I też będzie potrzebował pomocy w testowaniu... ale o tym potem. Zostawiam małą zapowiedź:
 Pozdrawiam i życzę Wam cudnego weekendu,
Marzena

4 komentarze:

  1. Zajawka jest w cudownym kolorze, to na pewno! Wygląda bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory i ciekawe co to będzie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj czuję, że zrobiłaś coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warkocz na rękawie? Cudne! ^^*~~
    I jaki wiosenny kolor, ach!

    OdpowiedzUsuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.