czwartek, 19 sierpnia 2021

Nowa identyfikacja wizualna. Nowa strona. Nowy blog!

Moi mili. Cisza na Wełnianych Myślach oznacza niestety tylko jedno - zamykam to miejsce. Ale nie jest to koniec mojej blogowej przygody, bo tak się składa, że zamiast lenistwa w ciągu tych kilku miesięcy ciszy, uprawiałam coś znacznie bardziej produktywnego (nie wspominając o przeprowadzce. Pozdrowienia z Londynu!:))

Proszę państwa, Marzena Kołaczek, mała firma zajmująca się projektowaniem wzorów dziewiarskich, od dziś ma nowy, spójny wygląd, nowe logo, kolorystykę i nową stronę... a nawet więcej!


Powstał nowy blog, gdzie dzielić się będę z Wami moją wiedzą i doświadczeniem. Znajdziecie tam poradniki, tutoriale, inspiracje i zapewne o wiele więcej. Forma nowego bloga będzie więc zupełnie inna niż ta tu, na blogerze, gdzie prowadziłam głównie pamiętnik dziewiarsko-szyciowy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. A, i oczywiście nowy blog jak i cała strona dostępna jest w dwóch językach - polskim i angielskim:) Liczę na to, że będziecie mnie odwiedzać!


Koniecznie dajcie znać co myślicie o zmianach:) Zapraszam też do odwiedzenia moich mediów społecznościowych, gdzie przygotowałam dla Was małą niespodziankę (a raczej nie małą promocję na wszystkie moje wzory!:))! Wszystkie potrzebne linki znajdziecie poniżej.

Facebook: klik!

Instagram: klik!

Strona internetowa: klik!

Nowy blog: klik!

I tym postem oficjalnie kończę moją działalność na Wełnianych Myślach. Blog zostaje zamknięty, ale nie znika z sieci, nadal będziecie mogli czytać interesujące Was posty, ale nie będzie już opcji komentowania.

Dziękuję Wam za mnóstwo wspólnie spędzonych lat!

Marzena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.