środa, 19 kwietnia 2017

Złociście

Czyli zupełnie na odwrót niż za oknem! Przez druty właśnie przechodzi mi złota nitka, która formuje się w nowy, bardzo mój, projekt. Zabawne, że mam tylko jeden sweter w złoto-żółto-musztardowym odcieniu, bo przecież ja uwielbiam takie kolory. Nadrabiam, nie ma wyjścia, może nawet zrobię jeszcze jeden zanim wrócę do standardowych róży.

Jeden projekt właśnie się testuje, drugi już w pokaźnym kawałku. Trafiło mnie natchnienie, trzeba korzystać ile się da. Tak naprawdę to złoto miało być początkowo czymś innym. Miałam już gotowy projekt w głowie, na kartce, nawet już co nie co w liczbach, pozostało dziergać, ale nagle coś błysło w głowie i powiedziało "nie!", zrób coś całkiem innego. No to robię. Poprzedni zostanie zrobiony również, ale złoto zostało przydzielone do nowego. Mam więc już kolejny projekt w planach, ale to pewnie już z jakiejś nowości kolorystycznej od Julie!

Majula dzierga się bardzo szybko, mam jasny cel, wiem czego chce, tylko teraz trzeba machać rękami z prędkością światła. Nawet ma już imię, a kto wie co to jest (proszę nie szukać w googlu! :)) dostanie ode mnie wielgachnego plusa! A prezentuje się tak:

Przy okazji testuję nowe markery, które ostatnio natworzyłam i dziś wrzuciłam do sklepiku: klik!
Jeden leśny zestaw musiał zostać ze mną. Pasuje do złota, prawda?

Przy okazji projektowania tego swetra musiałam nauczyć się paru nowych rzeczy (opowiem Wam o nich jak sweter będzie gotowy), i zagonić Mateusza do pewnej programistycznej pracy, którą zaczął dla mnie ponad rok temu, a potem jakoś zapomnieliśmy. Teraz się przyda.

Wspomniałam, że testuje się nowy sweterek :) Wyjątkowo jak dla mnie w odcieniu niebieskim. Jeden taki sweterek w szafie, na tle kilku różowych, szarych i brązowych. Póki co pokażę Wam małą zajawkę:


























A teraz zmykam machać rękoma, tworząc złote morze oczek! Miłego dnia Wam życzę!
Marzena

21 komentarzy:

  1. O nie! Jeszcze jednym nie skończyłam się zachwycać, a ty już nowy wymyślasz. I to w przepięknym kolorze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote ciuchy lubię na innych, bo do mnie ten kolor niezbyt pasuje, ale te niebieskości baaaardzo smakowite!... ^^*~~ Jaka to włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudne zajawki! :) Bardzo jestem ciekawa sesji zdjęciowej gotowych udziergów! Tym bardziej, że Wasze zdjęcia zawsze zwalają z nóg. A to ładne zielone coś wygląda mi na różę jerychońską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ciekawie się zapowiada - ta niebieska szarość bardzo intrygująca, i jeszcze do tego perłowe guziczki, które uwielbiam. Bardzo jestem ciekawa Twoich nowości. A markery już oglądałam, śliczne jak zwykle. Twoje właśnie są u mnie w użyciu, naprzemiennie z moimi - i muszę przyznać, że ta długa pętelka jest bardzo wygodna, zwłaszcza do grubej włóczki i grubszych drutów (4 mm, jak dla mnie to już grubasy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moja pętelka jest wygodna :D
      Perłowe guziki też lubię. Jak nie mam pomysłu to zawsze wybieram perłowe albo drewniane - też bezpiecznie :)

      Usuń
  5. Zapowiedzi dzianinowe bardzo energetyczne. Ja tez mam w kolejce żółty sweterek, to chyba tęsknota za słońcem . Majula to pewnie jakaś postać z gry komputerowej, lub gra ? lub coś innego z gry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko, blisko! Miejsce w grze, pełne słońca i złota. Ale gra wcale taka nie jest :D

      Usuń
    2. Więcej nie zgadnę, bo nie gram. Sugerowałam się tylko Twoim upodobaniem do gier :)

      Usuń
    3. I trafiłaś oczywiście :) A gra to Dark Souls 2.

      Usuń
  6. Nazwa sweterka? Jesli Majula to moze Shanalotte albo Emerald Herald?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór padł na Majula :) Kolorem mi się kojarzy!

      Usuń
    2. Piekny kalorie, czekam niecierpliwie na koniec

      Usuń
  7. Piękny kolorek! Znowu jakieś cudo tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kusisz, kusisz...:) bardzo jestem ciekawa tych Twoich nowości. Kolory piękne:) Czekam z niecierpliwością na całość:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor! Taki słoneczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry.
    Chciałam Pani na wstępie podziękować. Żeby nie Pani blog i fotograficzne czwartki, nigdy nie udałoby mi się wystartować z moim blogiem. Tematyka zgoła odmienna bo kulinarna, ale jak Panią interesuje to zapraszam serdecznie. Zdjęcia robię od niedawna i obróbkę również, a to wszystko dzięki Pani ! Daleko mi do takiej perfekcji jaką widzę tu na blogu, nie mniej nie jest mi już wstyd prezentować swoje "dzieła" ;). Pani dzieła za to, są niesamowite. Przepiękna robota. Chętnie rozejrzę się po sklepie i pokażę go znajomym. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry!
      Nawet Pani nie wie jak się cieszę! To niesamowite, że moje posty mogły się komuś przydać i ułatwić życie. Weszłam na stronę, bardzo dobre zdjęcia! Często zaglądam na strony i blogi kulinarne, i powiem szczerze, że oceniam je najpierw pod kątem zdjęć, bo musi coś do mnie najpierw wizualnie przemówić, potem to jem:) I Pani blog jest jednym z takich właśnie!
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzę wielu sukcesów!
      Pozdrawiam,
      Marzena

      Usuń
    2. W takim razie największy egzamin zdany :) Dziękuję. Mogę śmiało powiedzieć, że Pani wpisy wpłynęły na być albo nie być tego bloga. Pozdrawiam serdecznie i ściskam :)

      Usuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.